Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2008 20:40 - Вина
Автор: photozone Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2139 Коментари: 4 Гласове:
0



Днес беше една различна вечер/нощ/сутрин за мен. За пореден път сърцето ми се късаше от килимчето което бях постелил. За пореден път сърцето ми тихо плачеше защото не бях го оставил да говори когато трябваше. За пореден път се чувствах виновен за станалите събития. За пореден път тя страдаше защото си замълчах, когато не биваше. А бяхме на дискотека, уж трябваше да е весело, трябваше да е забавно, трябваше да разпуснем и да забравим проблемите. Трябваше...
Не сме пили, не можахме да танцуваме, не можахме да се забавляваме. Нейното тяло бе изморено до крайност, нейната душа беше измъчена от несправедливостите пред които беше изправена. Тя се бунтуваше срещу абсурда в който бе попаднала.....защото аз си замълчах. Чак сега осъзнах дълбочината на думите - Обичам те!
Да, аз наистина я обичам, обичам я от дъното на душата си. В буквален и преносен смисъл я наричам "Слънчице". Проклинам момента в който казах "Честито" вместо да кажа "Недей". Исках тя да се чувства щастлива, ценна, значима, можеща.... Но не и на тази цена. В момента тя не знае какво си мисля, по добре е да не знае. Въпреки грешката която сторих тогава, тя вече се поправя бавно но сигурно. Срамувам се че трябваше да изпитаме всичко това за да осъзнаем че винаги трябва да се доверяваме на инстинктите си! ВИНАГИ!!!
Аз те обичам, много те обичам! И няма да позволя това да се случи втори път. Защото вече съм го преживял....два пъти. Искрено те моля да ми простиш! Обичам те!


из "Спомените на един блогър"



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daliq - Жената
04.06.2008 20:44
е щастливка,желая Ви да бъдете заедно!
цитирай
2. iagodka - !!!
05.06.2008 16:24
Много силно чувство блика от това, което си написал! Сигурна съм, че тя ще ти прости! Хората понякога правят грешки точно от обич!
цитирай
3. idaaa - Дано сърцето ти спре да плаче, за...
05.06.2008 20:23
Дано сърцето ти спре да плаче, защото за бездействието или безмълвието понякога се плаща много висока цена ...
цитирай
4. photozone - :)
17.06.2008 19:17
Искам само да кажа че жената до мен е много щастлива. Обичам я много, тя мен - също!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: photozone
Категория: Хоби
Прочетен: 95596
Постинги: 8
Коментари: 123
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930